maandag 18 april 2011

druk druk druk......

pff deze week veel (tot laat) gewerkt amper tijd gehad om te freubelen.
van de week nog wat geboorte kaarten gemaakt samen met mijn zus. Ze is begin mei uitgerekend en had nog wat extra kaarten nodig, we dachten zo klaar te zijn maar we zijn hele ochtend en middag bezig geweest....
Helaas kan ik het resultaat nog niet laten zien na de bevalling zet ik de foto's op het blog van de kaartjes.
Ik ben ook nog druk geweest met mijn taak als klassen moeder samen met een andere moeder zijn we 2 middagen druk geweest om de stokken voor en samen met de kinderen mooi te versieren.


druk aan het opletten!


mijn werkplekkie !

crea Joke


Zaterdag was de dag waar we (mijn schoonmoeder en ik) al een hele tijd naar uit gekeken hebben
de 10e scrapdag van Tiets !!!
deze dag was echt super en we hebben een hele mooie workshop gehad met een paperbag boekje in vintage stijl. Ik heb alleen de basis nog maar af en wacht even op de foto's van de fotoshoot die we vorige week hebben gedaan dan kan ik hem verder afmaken.

klik hier om tiets haar creatie te bekijken die ze als voorbeeld gemaakt heeft, hij is echt super mooi!




leuk dat je een kijkje kwam nemen
kom snel weer eens langs !
gr patricia

ik moet zo werken, vanavond probeer ik nog wat tijd te maken om de blogs weer eens even door te spitten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten