vrijdag 8 april 2011

Vintage tag

Gisteren avond heb ik deze vintage tag gemaakt, dit is een challenge bij Scr@p cards challenge blog
de opdracht is maak een tag in vintage stijl.
nou is dit voor mij een echte uitdaging ik maak echt nooit iets in deze stijl !
toch ben ik blij met het resultaat maar makkelijk vond ik het niet.


ik heb poëzie plaatjes gebruikt met roosjes dit
vond ik wel toepasselijk.
jammer genoeg zijn de kleuren op de foto niet zo duidelijk
de tekst is bruin en het papier iets meer "oud roze".

3 opmerkingen:

  1. Prachtige tag heb je gemaakt Patricia.
    Bedankt voor het mee spelen bij het Scrap cards challenge blog.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie tag. Ik maak ze eigenlijk nooit. Misschien toch maar eens gaan doen.
    Groetjes Mirande.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige Tag heb je gemaakt Patricia. Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen