zondag 8 mei 2011

moederdagkaart forever friends

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonmoeder, voor moederdag, beide moeders hebben nog een ingelijste gezins foto gekregen en een lekkere dove doucheschuim met puf.



gebruikt:
forever friends gold&black serie papier, stempels. nestabillities ovaal en ovaal scalop,
rhinestones, roosjes en blaadjes pons.



ik heb zelf voor moederdag een lekker ontbijtje gehad, sieraden 6 mooie roze bloemetjes soepkommen
en 6 knal roze placemats.
papa en naomi zijn samen de stad ingeweest om dit te kopen ;)

De mooiste cadeautjes moet ik nog even op de foto zetten, deze zijn door naomi zelf gemaakt die moet ik nog op de foto zetten en dan komt die op mijn blog te staan...




fijne avond nog
groetjes patricia

4 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    via Mirande kwam ik op je blog terecht. Wat maak je mooie kaarten. Zelf ben ik nog niet zo lang geleden begonnen met scrappen en bloggen. Ik word volger: altijd leuk om bij een ander te kijekn en ideeen op te doen? Toch?
    En de kaart voor je schoonmoeder: heel fijntjes!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb weer een hele mooie kaart gemaakt. Zal schoonmoeder vast heel blij mee zijn geweest.
    Lief hoor.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia,
    Wat een leuk model is dit. Ik vind het een erg originele kaart die er heel mooi uitziet. Ik ben wel erg benieuwd naar je allermooiste moedercadeau hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank jullie voor de leuke reacties en ger janne voor het volgen welkom :)

    BeantwoordenVerwijderen