dinsdag 12 juli 2011

Wordbook Boas

hallo allemaal,

Dit boekje heb ik gemaakt als extra voorbeeld voor een thuis workshop, die ik even geleden heb gegeven bij iemand. Ik heb met de cricut en design studio lopen stoeien en dit is het resultaat.



het is even wat werk en passen en meten met de foto's maar ik vind het resultaat erg leuk en persoonlijk geworden. Dit boekje gaat ook in boas zijn koffertje daar bewaren we kleine spulletjes in die leuk zijn om te bewaren voor later!

Gebruikt:
Cardstock groen / blauw
design papier: Bo Bunny
inkt voor de randen en verschillende stansjes
en embellishments om te versieren
en cricut voor de vorm van het boekje.


fijne dag
groetjes patricia

3 opmerkingen:

  1. leuk!! ben ook erg benieuwd naar de binnen kant!!
    ben met een heel gaaf boek voor de juf bezig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog. Jij maakt ook hele mooie kaartjes en andere scrapboekjes.

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen