maandag 29 augustus 2011

clean and simple





Zoals ik al had verteld heb ik in de vakantie onder de regenbuien, nog wat tijd gevonden om te freubelen. de spulletjes die ik bij me had heb ik net voor vertrek nog gekocht op de beur en bij esther in de shop!
ik heb niet te veel spullen mee genomen, maar wel de leuke stickers van forever friends
deze zijn kant klaar en kun je zo op plakken ;)

 



ik had problemen met het plaatsten en draaien van de foto's dit kwam door de camera instellingen gelukkig kunnen er weer "normale" foto's van mij op het blog ;)







fijne dag allemaal!
gr patricia




3 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    je kaart is super.
    het draaien van de foto's: als je ze opslaat op je computer en ze dan draait, lukt dat wel? Dan ligt het niet aan je computer. Maar je moet ze wel eerst draaien en dan opslaan en dan uit je bestanden kopiƫren. Niet vanaf het sd-kaartje.
    Iets anders zou ik niet weten...Succes

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je voor je reactie, ik ben erachter de instelling van mijn camera stond niet goed.

    mihjn man heeft er even voor me naar gekeken daar heb ik geen verstand van haha

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Patricia!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen