maandag 12 september 2011

nog een forever friends kaart...

goede avond,
ik had nog van alles op mijn bureau liggen aan stansjes en wat "grote" resten van de vorige kaart.
Als ik een leuke sketch tegenkom print ik deze meestal uit voor een volgende keer...
toevallig had ik er 1 liggen en heb meteen mijn resten van de vorige kaart gebruikt
voor deze sketch sss125





 




wat heb ik gebruikt:
design papier forever friends, sticker forever friends
cardstock pastel kleurtjes.
nestabillities rond en rond scalop, rhinestones,
lint en bedeltje


groetjes patricia

5 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    wat een leuke, lieve kaart heb je gemaakt. En de naar aanleiding van een sketch een kaart maken lijkt me ook leuk om te doen. Ik zag er een die ik misschien morgen ga maken....Die van jou is in elk geval heel goed gelukt!
    Leuk met dat bedeltje aan het lintje!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet card Patricia. Love the cute bear image and the pretty accessories. The papers are lovely. :o) Thank you for playing along with us at The Sweet Stop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a sweet card!!! Thanks for joining us at The Sweet Stop

    Hugs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi patricia
    echt een hele lieve en mooie kaart en zo handig dat je gelijk je restjes opmaakt,dat gebeurd bij mij niet zo snel:-))
    groetjes vanm corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very sweet! I love the little charm you've added!Thanks for playing along with us at the Sweet Stop this week!

    BeantwoordenVerwijderen