vrijdag 11 november 2011

verjaardagskaart naomi

hallo allemaal

op het blog van nederlandse kaarten uitdagingen hebben ze dit keer een challenge voor kinderen.
naomi wilde dolgraag mee doen toen boas (haar broertje) naar bed ging wilde ze meteen beginnen !

De opdracht is: maak een verjaardagskaart !
klik op het plaatje

we gingen even kijken voor een leuk idee en kwamen dit gevouwen envelopje tegen die wilde ze graag maken, achter het taartje zit een vakje daar kan een leuke tekening/ giftcard voor de jarige ;)

kaart naomi:





stukje tekst van naomi:

hallo ik ben naomi en ben 7 jaar,
en ik hoop dat jullie mijn kaart mooi  vinden      
 groetjes naomi


naomi heeft de kaart zelf gemaakt gevouwen en papier op maat geknipt het enige dat ik heb gedaan is de nestabilitie uitgesneden ze heeft ook zelf papier en versiersels uit gezocht (ze weet precies waar mama alles heeft liggen haha)


fijne avond en het zou leuk zijn als je een reactie achter laat ;)
groetjes patricia

15 opmerkingen:

  1. Hallo Naomi, nu ga ik net als bij mama iets over je kaart schrijven. Leuk he. Wateen mooi kaart heb je gemaakt zeg. Ik krijg meteen zin in taartjes en die passen ook erg goed bij een verjaardagskaart. Je hebt ook hele lieve kleurtjes voor je kaart gebruikt. Is roze je lievelingskleur?. Veel succes met de wedstrijd.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is fantastisch hoor meid !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Naomi. Heel leuk met die lekkere cakejes erop.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje heb je gemaakt lieverd.....nou alleen nog de cupcakjes samen bakken en dan is ie helemaal compleet

    dikke kus papa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naomi
    Ik vind je kaart heel erg goed gelukt, vooral de kleurkeuzes zijn erg mooi! Pik het maar gewoon allemaal in van mama hahaha.
    Lauk dat je mee doet met de wedstrijd. Succes!
    Groeten Judith
    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Naomi,

    wat een mooie kaart heb je gemaakt. Mooi papier en leuk met die cupcakejes.
    Jouw papa is wel een snoepkous geloof ik......
    Succes met de wedstrijd!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig roze kaartje Naomi, met allemaal heerlijke taartjes.
    mooi gemaakt.

    annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart heel erg leuk . . .ik hou erg van roze, dus dat komt goed uit.
    Succes met de wedstrijd, en leuk dat je mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Naomi wat een super lekker .... uhhh super mooi kaartje!!! Pas 7 jaar en dan al zo'n prachtige kaart met die fantastische kleure kunnen maken, nou dat vind ik echt super knap van je.
    Succes met de wedstrijd!

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Naomi, wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Mooie kleuren en die taartjes zien er ook zo lekker uh...leuk uit!
    Leuk dat je meedoet aan de kinderkaartenuitdaging!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er erg leuk uit hoor Naomi. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Succes met de wedstrijd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart heb je gemaakt Naomi.
    veel succes met de wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Naomi, leuk dat je meedoet aan de wedstrijd.
    Ik vind hem prachtig.
    Succes meisje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt naomi. Knap hoe je die mooie kleuren bij elkaar hebt gezocht en zo netjes geknipt en geplakt.

    Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van de Nederlandse Kaarten Uitdaging :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Naomi,

    Wat leuk: jij hebt ook een cup cake kaartje gemaakt! En ze is zooooo goed gelukt!! Goed gedaan hoor! Succes met de wedstrijd.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen