woensdag 30 mei 2012

vintage boekenlegger / dt-call

Goede morgen,

Gisteren avond heb ik nog een boekenlegger gemaakt in vintage stijl. Met deze boeken legger wil ik meedoen aan de challenge / dt-call van ScrapKaartChallenge.
de opdracht is maak een kaart met als inspiratie een vintage foto!
(nou is het wel een boekenlegger geworden ;)



zoals jullie mischien al gezien hebben , heb ik het plaatje verkleind uit geprint en op de mini lalbel
verwerkt en in de pocket gestopt ;)






Ze vragen ook een stukje over jezelf te schrijven en waarom je in het dt-team zou willen !

 iets over mezelf:
Mijn naam is Patricia  ik ben getrouwd met Sander, en we hebben samen 2 kinderen Naomi (2004) en Boas (2010). vanaf mijn 14e ben ik al met kaarten maken bezig met verschillende materialen en technieken sinds 2003 ben ik ook begonnen met scrapbooking omdat dit makkelijk te combineren is. Bij scrapbooking houd ik het meest van "mini albums"

waarom in het DT team:
ik vind het erg leuk aan de hand van een opdracht aan het werk te gaan en als je in een dt team zit heb je natuurlijk een hele goede reden om "nog"meer tijd in je hobby te steken en te bloggen.
ook vind ik het leuk zelf een opdracht te bedenken en uit te werken.

nou ik hoop dat dit genoeg is en anders zou ik zeggen... vraag wat je nog wilt weten ;)


zonnige groetjes patricia

2 opmerkingen:

  1. heey patricia,

    het is een leuke boekenlegger geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Patricia!! Ik vind hem echt super geworden!!
    Leuk om even wat over je te lezen!
    Groetjes en succes, ik duim voor je!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen