zondag 29 juli 2012

challenge #2

hallo allemaal

De afgelopen tijd ben ik zeer druk geweest laatste dingen voor school afronden en ik heb veel extra gewerkt waardoor ik s avonds geen puf meer had voor de pc. Inmiddels is mijn vakantie begonnen dus ook druk dingen aan het ondernemen met ons gezin, waardoor ik niet heel veel online zal zijn.
 de nieuwe volgers wil ik welkom heten en de CANDYPOT is up to date er kunnen nog veel meer namen bij dames ;) na de vakantie plaats  ik een foto van de candy !

Het is inmiddels tijd voor Scrap Kaart challenge nummer #2  de opdracht is maak een kaart met de volgende kleuren

rood-roze-bruin



gebruikt:
craft cardstock,design cardstock-BoBunny a gift of love
hartewarmer-docraft, flowers,pareltjes,rhinestones
randpons en meeldraden.

dit is mijn bijdrage, doen jullie ook gezellig mee?

(ik ga jullie blogs nog ff af snuffelen en zet eerdaags nog even alle dingetjes die ik wel gemaakt heb maar nog niet geplaatst op het blog ;)

tot ziens in blogland
groetjes patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten