zondag 19 augustus 2012

KAARTJES VOOR NAOMI

goede morgen allemaal,

het is vanmorgen al erg warm pff....  maar dat hoort erbij in de zomer haha

ff vraagje heeft iedereen die me gemaild heeft nu het adres? Om naomi voor haar verjaardag een kaartje te sturen?

de mooiste kaart krijgt dit pakketje thuis gestuurd! naomi houd van roze vandaar ook deze kleur als pakketje ;)


inhoud:
2 ronde kaarten
2x a5 uni kaart
6x 15x15 design velletjes
2x bloem met splitpen
pareltakjes
lintje, pin
bingo kaartjes, envelopje
en doileys (taart rondjes)


ik zal hier toch nog  ff het adres vermelden:
naomi claassen
pieter de hooghstraat 52
7412 rz deventer

we zijn zeer benieuwd naar de kaartjes, alle kaartjes die gestuurd worden gaat de
naam van deze persoon een extra keer in de "candy pot" !!!!

gr patricia en naomi

2 opmerkingen:

  1. Dan zit ik met mijn kaartje kwa kleur goed, nu maar hopen dat ze het leuk vind

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda

    vast wel ;) ik ben heel benieuwd en hou onze brievenbus in de gaten bedankt !

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen