donderdag 30 augustus 2012

leuk berichtje.....

hallo allemaal,
 
nu even een leuk berichtje.... nieuwe volgers leuk dat jullie erbij zijn veel plezier op mijn blog !
                                  ik zou nog de foto's plaatsten van de kaartjes van naomi:

 
 
 
 
deze is van GerJanne
(een sneak)
 


 
 
 
 
 


                     














en deze kaart is van jolanda:




 
zijn het geen schatjes!!!! erg leuk dames. Naomi kon niet kiezen welke het mooiste is dus als jullie me alle 2 een mailtje sturen komt er een pakketje jullie kant op !
 
wel jammer dat naomi maar 2 kaartjes heeft gekregen het was ooknog vakantie tijd dat is altijd lastig..., ik hoop dat boas er iets meer kaartjes krijgt ;)





nog een berichtje.......




 ik ben deze week creatie van de week op het blog van  de creatieve zebra
de creatie van de week is het memobord dat ik heb gemaakt voor mijn moeder !

 
 
 



 
ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, die lees ik altijd met veel plezier
fijne dag
groetjes patricia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    wat leuk zeg, dat ze niet kon kiezen. Ik zal je mijn adres mailen. Jammer dat ze maar 2 kaarten kreeg. Ik heb de kaart voor Boas al klaar liggen.
    Je kaart met de vlinder en het gedicht is ook heel mooi. Wat vreselijk voor die mensen. Dan stort je wereld echt in, denk ik. Het gedicht vind ik er heel goed bijpassen. Ik kende het niet..ontroerend.
    En dan nog gefeliciteerd met je zebra van de week!! Ik had het al gezien! Het is ook een heel leuke en mooie creatie.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen