vrijdag 17 augustus 2012

memo klembord

hallo allemaal,


Een tijdje terug ben ik samen met mijn schoonmoeder bij "hobby vission" geweest
voor een leuke workshop. Eigenlijk was het veeel te warm
haha maar het resultaat is het waard ;)


We kregen een kit waarmee we aan het werk konden daar zaten ook allemaal leuke spulletjes
 in van scrap-unlimited die we mochten gebruiken. zoals de roosjes en parels
ze heeft nog veel meer leuke spulletjes te koop ;)



Ik heb inmiddels ook al een vooraadje met parels roosjes knoopjes in verschillende
maten en kleuren.
 Afgelopen zondag was mijn moeder jarig, ik heb er
voor haar ook 1 gemaakt



wat heb ik gebruikt:
craft papier, leuke kantjes, tim holtz alfabet, randpons / rand x-cut, pareltjes,
roosjes, metalen hoekjes,vlinders ponzen/malletjes
design papier boven rosa dotje / onder pion
doohickey bloem en swirl stans.

* met dit memobord wil ik ook meedoen aan de challenge van de nederlandse
kaarten uitdaging - creatie uitdaging
fijne dag gewenst
gr patricia

7 opmerkingen:

  1. Hooi Patricia,

    wat een leuke memo-klemborden heb je gemaakt zeg!! En daar zal je moeder ook vast blij mee zijn.
    Ik hoop tijd te vinden voor een kaart oor Naomi. houdt ze van prinsessen, dieren, of iets stoerders? Heeft ze een lievelingskleur?
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mijn moeder was er erg blij mee ze had zelfs nog een goed idee ze gaat de kalender van 2013 erin hangen als het zover is omdat die vaker gebruikt word ;)

      Naomi vind van alles leuk maar is vooral gek op roze en bling haha

      Gr Patricia

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig bord Patricia, lijkt me ook erg leuk zo'n workshop....en je hebt je moeder vast ook heel blij hiermee gemaakt, bedankt in ieder geval voor je bijdrage/deelname bij de Creatieuitdaging van NKU.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia
    Ik vind je creatie ook erg leuk!
    bedankt voor je deelname van onze creatie-uitdaging van NKU
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige memo-borden heb je gemaakt Patricia. Geweldig dat je meedoet met de creatie uitdaging bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dat noteboekje, ziet er prima uit.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooi memobord geworden.

    Leuk dat je meedoet met de creatie-uitdaging bij de NKU.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen