woensdag 17 oktober 2012

lil monkey / challenge # 33

hallo allemaal,
 
Hier mijn eerste bijdrage voor het DT team van "de creatieve zebra" de opdracht is maak een kaart met een jungle dier...
doen jullie ook gezellig mee? klik hier voor de challenge
 
ik had net een leuke stempelset met aapjes via internet gekocht die kwamen dur goed van pas !


 
wat heb ik gebruikt:
blokje papier action, stempelset "lil monkey"
cardstock en crispey lint (reepje) 
 
ik heb dit keer niet gekleurd maar de stempels op verschillende kleutjes gestempeld
 en uitgeknipt (paperpiercing)
 
ben beieuwd wat jullie van de kaart vinden ;)
 
ik ga zo ff kijkje nemen bij de andere bloggers !!
 
groetjes patricia
 
 
(sorry zie dat het bericht niet "automatisch" is geplaats vandaar dat hij nu pas online is)

3 opmerkingen: