zondag 4 oktober 2015

weer terug in blogland !

hoi allemaal


Ik ben een hele tijd niet actief geweest op mijn blog (en die van jullie), 
maar ik heb zeker niet stil gezeten ! 


Inmiddels ben ik DT teamlid bij scrap en co klarenbeek en geef daar ook workshops. ook een reden om weer actief te zijn met mijn blog

vanmiddag ga ik lekker neuzen op jullie blog, en hopen dat jullie af en toe ook eens bij mij aanwippen !




Deze kaart heb ik gemaakt, met de stempel die uitgebracht is voor 
het 3 jarig jubileum van scrap en co hij is van different colors
aan de binnenkant van de kaart heb ik een envelopje van dutchdoobadoo geplakt
en een pocket met labels gemaakt.








graag tot ziens in blogland !

groetjes patricia

1 opmerking:

  1. Tjee, Patricia, ik dacht echt dat je helemaal gestopt was. Maar wat leuk dat je bij Scrap en Co actief bent..
    Graag tot gauw!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen