zondag 15 november 2015

kerstkaart met waxine lichtjes houder


hallo allemaal


Het weer is niet zo mooi vandaag dus lekker tijd maken om te freubelen.
 ik heb weer van alles en nog wat gemaakt voor de kerstmarkt bij scrap en co 
as vrijdag 20 zaterdag 21 en zondag 22 november

deze kaart heb ik gemaakt voor de aanschuifworkshop van vrijdag tussen 10:00 - 16:00 kun je aanschuiven om deze kaart zelf te maken.


kerstkaart met doosje voor waxine lichtjes



ook wil ik graag meedoen met de  challenge van hobbyVission  challenge #43 thema kerst en
de challenge van  de egel thema kerst

tot de volgende keer !

groetjes patricia

3 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia, wat leuk al die berichtjes. Je kerstcreatie is heel gaaf. En wat leuk dat je een workshop gaat doen bij Scrap en Co. Ik moet dat weekend werken en heb verjaardag en ben bang dat ik geen tijd zal hebben. Ik oud het in elk geval in gedachten.
    Dank je dat je meedoet bij de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi patricia
    wat een leuke kerstcreatie en zeker gaaf om die met een workshop te gaan maken dus veel succes ermee!!
    groepjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Die is gaaf gemaakt zo met die waxine lichtjes,
    heel mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}


    BeantwoordenVerwijderen