donderdag 29 juni 2017

goede morgen allemaal,


vandaag ben ik weer aan de beurt om iets te laten zien op het blog.
ik ben aan de slag geweest met design papier van Theresa Collins








ik heb hier een "flipbook" van gemaakt, samen in combinatie met de "fuse".
af en toe doe ik mee aan sn@ils (leuke post) versturen en dan komen dit soort projectjes 
goed van pas.
Deze hou ik lekker zelf hier plak ik wat trouwfoto's in van mijn eigen trouwdag ;)





ik heb de "kaartjes" uit het papier op maat geknipt en deze aan elkaar gemaakt met washi-tape. Ik heb een hoesje op maat gemaakt met de fuse en deze gevuld met leuke "bling" en een die-cut 

groetjes Patricia.






Scrappapier Theresa Collins - Save the Date - Our Story Scrappapier Theresa Collins - Save the Date - The DetailsScrappapier Theresa Collins - Save the Date - Just Married

We R Memory Keepers - Fuse - Waterfall Sleeves - 20/Pkg - 4We R Memory Keepers - Photo Sleeve FUSE (EU Version)We R Memory Keepers - Fuse Mat & Holder

Sequins / Pailletten - AB Color - Baby Pink cup 6mm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten